CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată acceptate pe website-ul WWW.DEPOZITULDEAPA.RO sunt următoarele:

1. Plata prin numerar

La livrarea comenzii  poți achita contravaloarea prin ramburs.

2. Transfer bancar

Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail.

3. Plata cu card 

Poti efectua plata cu card bancar la momentul livararii , avem disponibil POS – acest serviciu implica un cost in plus si anume 0.6% din suma totala , care va fi achitata de catre client .

3. MODALITĂȚI DE LIVRARE

Livrarea produselor comandate online se face prin parcul auto propriu pentru comenzi plasate in zona Bucuresti si Ilfov  si firma de curierat pentru comenzi din tara , transportul fiind suportat de catre client .

Comenzile plasate până în ora 13:00 se vor livra în maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 13:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.

Taxa de livrare este gratuita pentru comenzile plasate pe site, valabil doar pentru Bucuresti .Pentru Jud Ilfov taxa de livrare este de 25 ron ,

Livrarea este gratuita pentru orice comanda incepand cu suma de 150 lei.

4. POLITICA DE RETUR
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 2 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

5. Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv printr-un e-mail la adresa: comenzi@depozituldeapa.ro, in termen de 2 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul trebuie returnat in termen de 2 zile calendaristice de la data comunicarii deciziei de renuntare la cumparare, in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de client inainte de expirarea perioadei de 2 zile calendaristice.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renuntare la cumparare in modalitatile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se implineste fara a exista dovada returnarii produselor de catre client in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renuntare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise catre noi. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

6. Categorii produse comercializate

  • PRODUSE ALIMENTARE

7. Date firma

Nume: ACORD TEMP DISTRIBUTION S.R.L.
Cod unic de inregistrare: 17408145
Nr. Reg. Comertului: J40/5704/2005
Banca: ING BANK
IBAN: RO47 INGB 0000 9999 1170 9420
Telefon: 0746 261 261
Email: comenzi@depozituldeapa.ro
Platitor TVA: DA